Flankeringar

Idag har vi varit å vallat. Tyvärr kunde inte Zonja vara med pga sjukdom men jag å Ann körde. Anns lilla Trolla är en snabb och fin tik, med härlig stil. Vi tränade lite flankeringsövningar och grunder för fösningar.
Tina flankerade sjukt fint när jag skulle visa övningen, hehe bra där. Se så lätt sa jag till Ann. Men jag vet ju hur mycket jag jobbat på just detta. Jag lät Tina fråndriva en hel del och jag tycker nog att hon var mer sig själv idag. Tommies lilla fösövning gav oxå betalt och Tina föste iväg fåren i horisonten utan att vända :) Lilla Bob fick bara ränna efter lite och se på när vi andra tränade. Fusk enl honom, men kanon enl mig. Han var gott trött sen när vi gick iväg för andra passet. Han somnade i bilen utan att dregla. 
Nu ska jag å barnen äta hamburgare innan vi tar en hallonsmootie och spelar idolspelet!! 
/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback