Gardiner på plats i matsalen

image264

Ska säga att jag var lite skeptisk över hur gardinerna skulle bli. Det är ju lixom inga vanliga om man säger så!! Men shit va coolt det blev!! Svårt att se på bild kanske men irl så blev det COOLT :) Nu ska jag bara sy upp de som jag köpt till vardagsrummet oxå så är jag lite mer på banan. Idag har jag oxå städat och fått fixat en hel del tvätt. Jag städar nästan ihjäl mig nu när Tina blodar överallt. Jag är svårt allergisk mot sunkighet och dammsuger å moppar konstant nu. Längtar efter torrare å renare väder, men framför allt till att Tina slutar löpa. Hon stinker och jag är lite oroad för livmodersinflammation faktiskt. Men det kanske är så att hon faktiskt trycker sina analsäckar när hon spänner upp sig mot Bobben. Han är totalt galen å fösöker sätta på henne iderligen. Herregud, va jobbiga de är!!
image265
image266

Här har vi 2 polare :)

image267

Så här mycket snö hade vi för ett litet tag sen.. det var mysigt, nu är det storm å regn istället.
image268

I morgon är det hoppträning igen efter juluppehållet, det blir spännande!!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

gardinerna va ju as cooola ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback