God fortsättning

Går dagen spenderades tyvärr i sängen största delen av dagen för mig. Migrän av värsta slaget. Det var länge sen men jag kände redan när jag var hos Zonja och försökte valla i lördags att nåt var på g. Mådde så där och la mig i 4 timmar mitt på dagen, inte helt vanligt att slockna så. Iaf så gav det sig vid 18.30 igår och jag tog det lite lugnt, duschade, kvällsfodrade samt nattade vovvarna innan det var dags att träffa de andra på festen. 
Nu är det nytt år och snön ligger på marken :) Jag ska strax hänga med ungarna ner med hästarna och sen ska jag försöka få in fåren. De skulle varit inne redan i lördags men nu ska det ske!!
I morgon ska barnen på ridläger, så här kommer bli tomt... men förhoppningsvis blir det lite tid för vallning och annan hundaktivitet.

Nedan lite bilder av Bob och Busan
image255
image256
image257
image258
image259

Bob har varit ute med oss i snön idag och är nu full av liv. Springer runt med en strumpa helt själv och å morrar!! Han är så ljuvlig den lilla godbiten :)

/A

Kommentarer
Postat av: Silva

Hmmm.... den matskålen? E den min kanske?!

Ha det bra på nya året!!

2008-01-01 @ 15:09:15
Postat av: Anna

*fniss* kanske är de så!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback