Helgen över

SItter nu äntligen ner å andas ut. Helgen har varit riktigt najs.
Igår var vi å badade med kidsen samt 2 polare till dem, efter badet blev det fika innan Emelie åkte vidare och Sandra å hennes kompis Linnea skulle rida. Det var lite regnigt å trist men ändå skönt. Jag å Tina gick med på ridturen och jag har nu bestämt mig för att börja träna. Jag har helt tappat det och måste försöka komma tillbaka.
På kvällen var det lite mys å middag innan en kompis kollade förbi.
Idag var det jobb som gällde, men nu på eftermiddagen har det bara varit städ. Ut med julen och den enorma granen. Så himla trist att plocka av granen allt pynt, nästan så det skulle vara värt att skita i granen. Men nu är det väck!!
image263

I morgon blir det vallning. Hoppas Tinan är lite mer sig själv!!
Zonja ska kika förbi och ev även Ann å Trolla. Kul!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback