Ibland sååååå

image278

Jaaaa.. herregud pms är ju inget mot vad jag känner nu. Bilhelvettet bara fick för sig att skrota turbon idag, mitt på motorvägen. Inget snack om att varna här lr ge en liten hint.. nänä gå bra, gå bra, gå bra, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. Japps. Så nu är man här, och med en utgift som jag via vänner förstått är rejäl. Alla har lixom svarat så där.. ååååhh nääää ojjj men det kommer gå bra, Anna, men lämna inte in den på din vanliga verkstad....

Men vad gör man när man bara vill dö ihop med turbon?? jo man jagar fram en skiva som man lyssnade på under en tid då man bara har SOLIGA minnen, sätter proppar i öronen, drar på högsta volym å bara njuter. Der var just vad jag gjorde å nu tror jag på nåt sätt att det kommer att ordna sig.

Nån ridning blev det förstås inte idag, pga allt samt skitväder, men jag gick en runda med djuren å vi träffade 3 hundar. Bob börjar tycka att det är ok att träffa lösa vovvar som ingen verkar äga, och hetsar inte alls upp sig på samma sätt. BRA DÄR :)  Jag har fixat ett par nya gardiner till ovanvåningen, så nu är det oxå klart. Nu vill jag bara måla hela huset vitt. Men nu börjar jag snart nya jobbet så... yeah yeah 

Kommentarer
Postat av: Silva

Kom ihåg.....bit ihop & inte bryt ihop!
Kram!!!

2008-01-27 @ 13:12:58
Postat av: Annapannan

Nää bryta ihop är väl ingen idé kan jag tänka... Så jag kör strutsmetoden. Låtsas som inget *visslar*

Postat av: Tessan

aj aj aj då.. du ska inte lämna in bilen på saabverkstad va? för d e la saab du har va om ja inte minns fel... du ska få ett nummer av mig här till en kille som heter adrian o har en relativt nyöppnad verkstad i ljungskile... han e SKITduktig o han e extra duktig på just saab bilar.. vi lämnar in våran till honom.. o han e billig...
0703439868
ring o prata me honom om du inte redan lämnat in bilen nånstans... o så kan du säga att du fick numret av Therese =)
lycka till

2008-01-28 @ 09:24:24
URL: http://xayides.blogg.se
Postat av: Anna

Thnx Tessan... nä den är inte inlämnad än.. helg å åså du vet. Å så kanske jag hoppades på mirakel!! Ska ringa honom!! Thnx igen!!

2008-01-28 @ 10:26:51
Postat av: anfia & warroo

Lilla söta vännen då... *tröstar* du får gråta på min axel om du vill....

2008-01-28 @ 11:13:56
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Tessan

har du ringt adrian än? glömde ju säga va han hette när du fick numret.. haha
hoppas d går bra me bilen iaf =)

2008-01-30 @ 15:43:04
URL: http://xayides.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback