Idag kom den.. stormen

Japps, allt flög.. hinderstöd, stora tunnor, cavalettiblock. Japps. Gick dock en helt sjuk promenad med hundarna när jag fixat alla djuren. Å det var sköna vindar.. varma lixom. En underbar promenad, trots att saker ven omkring mig.
Sen var det förstås det trista kvar, men med energi efter promenixen gick även storstädningen som en dans. Jag bestämde mig dock för att ge Tina P-spruta. Det är blod överallt, trots att hon ska vara klar med löpet på typ söndag så är det mycket blod. På golv och väggar... nix nu ska vi inte ha det såhär!!

På em så körde jag Emelie till sin ridlektion, det gick riktigt bra. Hon tänkte mycket på vad Bibbi sagt till henne och instruktören märkte skillnad. Kul. Jag och Emelie ska träna tillsammans imorgon :)

How about Bööööb.. jo han växer, är lite bättre på att göra behoven utomhus, kan skälla sviiinhögt, är duktig på sitt å ligg med retning, åksjukast i sverige. Och han sover bara på nätterna, men vi är glada för det lilla *s* Han är dessutom följsam och svårt charmig. Framför llt är han POSITIV... ojojoj Me like!!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva

I like Böööööb!

2008-01-25 @ 23:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback