kl 11 den 3:e jan

Idag har vi varit hos veterinären och vaccinerat. Först ut var lilla Bob som var strålande glad om än slemmig. Sprutan märkte han inte ens av. Glad å trygg liten vovve, var vetrinärens åsikt :) Sen kom Tina, å det första hon gör ät att ställa sig på frambenen för att kissa hööööögt upp på väggen inne i rummet :/ Herregud är det en tik, var vetrinärens ord då... hehehehehe mmmm faktiskt. Nu är de iaf vaccinerade. Sen gick jag och Bob för att kolla hur det gick för tjejerna som var på ridläger. Idag var det ju dessutom tävling. Emelie hade strykt sig och åkte med mig hem pga av att hon kände sig jättekrasslig, stackarn. Ont i halsen och frusen. Sandran körde en felfri runda samt kom 3:a i sin andra klass. Way to go, girl!!!! Gul rosett och priser. Roligt roligt. Nu ska jag byta om för att dra ner till stan för att göra nån sort dunderlång test, så håll tummarna för mig idag!!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia & warroo

Hejja sandra gooo girl :)
Krya på dej emelie :(
Lycka till anna.. you gonna get it.. go anna go anna!!
Tinan du e grymmast.. hahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback