Nytt jobb.... igen :)

Mmmm jag är glad! Bytte ju jobb i nov, och precis när jag börjat där så fick jag nys på ett nytt. Sökte det och blev kallad på intervju. Snacka om grillning, jag vart svårt nervös under intervjun och trodde kanske att det inte gick helt bra!! Jo då blev kallad på test som jag var på förra veckan... SVÅRT!! Men beskedet kom idag och jag är antagen och kommer nu att börja jobba på polisens kommunikationscentral i Gbg!!  Kul!

Annars idag har jag bara gått med vovvarna samt varit hos tandläkaren med hästarna. Sen har jag iofs handlat å städat! Nu väntar jag på kidsen så vi kan äta quesadillas

/A

Kommentarer
Postat av: Put

Grattis =)

2008-01-11 @ 21:07:17
Postat av: anfia & warroo

Grattis gumman.. kramis

Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Grattis till nytt jobb!Låter spännande.
Ja hälsa Bobben att brudarna & jag ser fram emot att få träffa er i april!=)
Ha en mysig söndag!
Kramar från ett soligt Roknäs...

2008-01-12 @ 22:30:26
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Lena N

Gratulerar till det nya jobbet!

2008-01-13 @ 20:31:05
Postat av: Direktörn...

Grattis som faaan, det kommer bli såå grymt va! Haha "LKC, det är pinglan, ta fast dom ta fast dom" haha...over and out.

2008-01-14 @ 10:13:55
Postat av: Annapanna

mmmmmm tackar säger Pinglan!! :)

2008-01-15 @ 20:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback