4 pass kvar



Japp nu börjar nedräkningen och vädret verkar stabilisera sig.... ska man våga hoppas på tur även detta år??
Jag har varit ledig idag och haft en superdag med barnen. Hoppträning med Sandran och dressyr med Emelie och hennes duktiga ponny Nappe. Kompisar har kommit och gått under dagen och nu är barnen ute med sin kompis Denise och leker. Underbara dagar :D Värmer mitt hjärta när det bara är så bra, så fint!! Känns så bra att veta att jag bara ska köra torsd-sön, sen är semestern igång och barnen ska vara med mig hela aug. Som jag längtat och väntat.

Jag har även på väg ner till affären hunnit en snabbis till fåren där både Tina och Bob fick köra en snabbvända. Tina gick faktiskt ok på de övningar jag bestämt mig för och jag berömde henne ordentligt och hon verkade ta till sig det. Bob for som en spoling men höll ut och la sig i balans. Han har en häftig stil i fösningarna och det ska bli så spännande att se vad det ska bli av det.

I morgon ska jag titta på 2 hus samt tävla....... men i ärlighetens namn vill jag ha kvar huset. Jag vill verkligen det, jag vill kämpa och bara göra det!! Kan jag? Vågar jag?

Nu ska jag ropa in kidsen för kvällsmat, duschar och nattsaga!
/A

Kommentarer
Postat av: anfia

Anna du vågar!!!!

Lycka till på tävlingen kramar i massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback