Lydnadsträning

Idag vaknade jag i hyfsat tid, mycket pga att jag somnade in tidigt igår då jag natten innan bara sovit 1,5h. Kan inte säga att jag slitit ihjäl mig idag heller men det blev iaf en promenix med djuren i 1,5h innan jag körde vidare med lite lydnadsträning. Återigen slogs jag av hur kul det hade varit att köra Bob i söket. Han har verkligen alla de bitar som man skulle vilja ha där. Man skulle säkert kunna köra honom tomt i oändlighet så han hela tiden tycks drivas av tanken: Kanske nästa gång :D Jag körde läggande under gång, inkallning samt budföringsövningar med lilla Bob samt fritt följ, ink och kryp med Tinan innan hon fick syn på fåren och blev okontaktbar.
Nu jobbar jag natten och i morgon blir det tävling innan jag beger mig till Örebro och gränsvallarläger.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback