uscha mej

Trodde inte det var sant när klockan ringde i morse... sovit dåligt pga axeln, så det var bara att hasa sig in i duschen å stå där en stund och sova. Det hjälpte inte märkbart, men det var bara att ge sig av. Full rulle på jobbet.. mycket tragiska grejjer som händer igentligen alltså. Men man får se till att inte ta med sig jobbet hem. Vid 13-tiden var jag iaf helt slut, jag kände bara hur ögonen rullade i huvet av trötthet. Men nu är man hemma och hundarna är promenerade en rejäl tur. Jag har dessutom kommit in i andra andningen och kommer antagligen inte komma i säng i tid nu heller, men vad gör väl det, snart är det ju semester. 



/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Anna! Skönt att du snart får lite semester. Har du vägarna uppåt är det bara att du hör av dig!:)Fina djur, fina marker och god mat kan jag erbjuda:) Den goda maten bara ifall Per är hemma..:) Jag ville egentligen bara titta in och gratta dig för tävlingen i onsdags. 50 poäng på hämtet!! Du ser, man ska köra liiite över sin förmåga ibland. (tänkte på vår fina hämtträning på lägret). Jättekul. Nästa tävling ska du se att resten sitter som smäcken!! Ha det så gott och lycka till nästa onsdag!

2008-07-20 @ 23:44:27
Postat av: Anna

Hej Ann-Sofie!!

Tack för det snälla erbjudandet och jag ska verkligen ha det i åtanke, men tyvärr är jag sällan så högt upp, men då kul det hade varit :)

2008-07-21 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback