:)





Vad härligt... idag kom jag på mig själv att sitta med ett leende lekandes i mungipan. En go känsla i magen och allmänt nöjd!! Igår efter jobbet åkte jag ner till Kungsbacka för simning med Bob och sen tog vi en tur till den lokala brukshundklubben för lite välbehövlig social träning. Bob kastade sig i kopplet vilt skällandes, men det slutade med att han lekte lös med 2hanar och 2tikar. På kvällen sen blev det en videofilm. Idag sov jag länge innan jag gav mig av till Zonja för att valla. Kanonträning där Tinan skötte jättefint. Kul att hon kändes lite mer som sig själv igen nu när löpet kommit igång. Vi fick även bokat boeende för vår träningsresa om ngr veckor.
Inspiration och miotivation känns på g!!

Nu ska jag snart åka och göra natten och sen kvällen till 03.00 så.. hörs på lördag igen!!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback