Hemma igen

Japp då vart man hemma igen och tillbaks på jobbet! Har haft en rätt najs ledighet med besök på Kolmården och några dagar i Sunne. Tyvärr drabbades jag av en elak inflammation i högra axeln och kan inte använda armen alls. Men med sjukgymnastik och kortisonsprutor ska väl det reda sig oxå. Sitter här som en idiot och försöker göra allt med vänstern. Ganska svårt kan jag säga. Att jag sen inte sovit ordentligt sen i tisdags förra veckan gör ju att man är seg som kola och får glada kommentarer från kollegorna när jag hasar runt!! Men vad gör man inte för att glädja andra??
Igår när jag kom hem från Sunne, mötte jag upp Zonja och Ann hemma hos Henrik och Sanna för lite vallning. Har som vanligt inte tränat mn det gick rätt ok ändå tycker jag. Fick med mig lite övningar jag glömt av och som var dags att damma av igen. Bob kom lös IGEN  Pinsamt värre, det tog en bra stund innan vi fick fångat in honom. Jag var inte till mycket hjälp med min lama höger och värdelösa vänster. Men tillslut vart han infångad. Lite röd om kinderna blev jag allt. Henriks kommentar till det hela var: Denna kommer du få jobba med, han blir inte lätt..... Mhmm jodå lilla gossen e ju så söt!!
Annars var träningen för alla bra, fina fält och bra får. Vi ska få återkomma om ett par veckor och jag får väl se till att träna lite då så Henrik får se resultat.  

/A

Kommentarer
Postat av: ...

Hello darling, där är ju du!! Vet du, vet du?? Jag har saknat dig :)

2008-06-19 @ 17:50:06
Postat av: Susanna

Hej Anna!



Det finns ett ordspråk som lyder: 'Lätt fånget, lätt förgånget', och det stämmer ju inte alls på lille, söte Bob så det kommer säkert att bli något stort av honom. Jag är helt övertygad om det.

Ninja tuggar sönder strumpor på natten, gräver gropar och sprider strumpor, skor etc. i trädgården, retar upp de andra hundarna etc. Ja, vad kan man förvänta sig mer av en liten, söt hund!?

Förresten, lycka till med träningen med Bob sedan när det väl är dags för det ;-)

Ha det bra!

Susanna, Ninja o Co.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback