Hörbarhet NOLLA

Så var vi iväg å tävlade i går då. Hade bestämt innan att om Tina inte lyssnade skulle jag bryta. Hon gjorde en fin utgång men fåren drog sen som en avlöning när hon bara kommit en liten bit på utgången och då är hon svår att få att lyda. Fick fåren till mig men framdrivningen var en katastrof. Fåren gick iaf fint runt men Tina tog inga kommandon och körde på i en våldsam fart, så jag bröt. Ingen idé att låta henne gå så. Det spelar heller ingen roll, tränar man inte med henne kontinuerligt så blir hon så här, så det finns inget att säga om det. Det var en hyfsat lätt bana, men jättefina får. Jag säger Grattis till de som lyckades och extra grattis till Zonja som med Zting fick ett 1:a pris :)

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

warroo har blitt pappa kolla min blogg

Postat av: Lena N

Glömde du att ta ut bomullen? Nästa gång när du kommer ihåg det, så går det nog bättre:-) Lycka till!

2008-06-08 @ 19:41:33
URL: http://www.nogg.se/klippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback