T.....t......t.......t......t.......t....to....




Tttttttttttoooppppennnn

*asg*
Vilken dag!! Svårt seg efter jättepasset på jobbet men nu hägrar ledighet ända till måndag. Skönt!!
Hasade upp vid kvart över 10, lite kaffe sen for jag till affären och kittade 2 nya böcker inför dagens klippbesök. Låg ett par timmar och badade faktiskt flertalet gånger :) Nu är jag rödare än rödaste tomat, trots att jag var rätt brun innan, fördelen är att jag blir som en pfefferküchen direkt!! Sen vart det hem å hämta kidsen för mer bad i sjön nära huset. Men då vart jag änna mättad.
Hade planerat lite träning och denna gång skulle även Bob få hänga på. Han skulle få fösa försiktigt i lina var tanken. Men först skulle delningarna slipas med Tinan. Jotack, jag hann sätta upp Bob i en stolpe och lägga Tina i position, sen kom ett svart streck och tog fåren i 100knyck och sen var alla utom jag och Tina borta. Tina såg ut som ett frågetecken, jag såg ut som ett jag med..... Det var Bööööb som klippt kopplet och dratt iväg med tanterna i skogen. När vi sent om sider lokaliserat alla, var tanterna inte vallningsbara och det lilla jag försökte vill jag helst glömma. Schysst genrep!!! Kul med tävling!!

/A

Kommentarer
Postat av: Carin o Rikard

Men oj så vuxen o fin han ser ut Bob! Roc är våran lilla Rockbjörn än..!
Ska bli kul att äntligen ses!
/Carin o Rikard

Postat av: Lena N

Jag kan riktig se framför mig hur den vallningen slutade. Kan inte göra annat än att le:-) Ibland blir man ju så trött.....Bob verkar iaf vara en piggelin.

2008-06-04 @ 22:30:36
URL: http://nogg.se/klippa
Postat av: Anna

*asg* jaja vilken cirkus... när man i tanken lagt upp en plan *s* vad kan man göra mer än garva och hålla tummarna att tävlingen kommer gå ok trots för lite träning. Bob är iaf en sötnos!!

2008-06-04 @ 23:27:32
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Gjorde han en repris från lägret*asg*...Kanske Bob kan komma hit och hjälpa oss att "pigga upp"våra sega tanter=0)
Sköt om dig väl och lycka till i helgen,vi håller tummarna stenhårt för dig och fin Tina!
Kramisar

2008-06-05 @ 10:03:37
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback