VARG

Får rysningar när jag lyssnar på denna.... ändå har jag haft skivan i nästan ett år



Sover inte men känner mig pigg ändå, lugn i själen. Skönt med ett avbrott. Pratar med barnen dagligen, Saknar dem men dom har det bra hos mina föräldrar. Även de får ju lugn och ro nu. Stackars barnen, dom måste ju ändå ha det värst.
Det är ju för dom jag mår dåligt.... mina änglar.

Har haft 2 sköna dagar. Igår hjälpte jag Kerstin med att få hem fåren. Tina skötte sig jättefint och jag är stolt över hur hon klarade Kerstins oinvallade får. Idag har jag gått 2 långa rundor med alla 4 djuren. När jag gick ut andra gången för en stund sen så hoppade en av grannarna ut och sa att de sett varg igår, blev lite nojjig men bestämde mig ändå för att gå vidare, kan ju inte gärna sluta gå med hundarna väl???? Har sett världens gulligaste lilla hus som ser öde ut..... kan man möjligen höra om det går att hyra tro??

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback