ännu en dag

image296

Vaknade inatt av en sjuk rethosta, sista skiten från förkylningen för ett par veckor sen. Himla blää att ligga å torrhosta i en timma mitt i natten. Vaknade med en go huvudvärk, värre än en baksmälla, tyckte jag nog. Men det var bara att masa sig igenom duschen och ta sig ner till jobbet. Fixade dubbelkaffe, dubbel ibumetin, en flarra vatten och 2 mackor. En timma senare kände jag mig riktigt pigg igen. Dagen var suverän trots regn å rusk. Tog en prommis med vovvsen medans tjejerna fixade hästarna. Snackade skit med en polare å tappade bort Tina ;) Lr njae tappade bort å tappade bort, hon har en egenhet att dra hem när man vänder, för att snabbt som ögat hålla koll på hästar och får. Sen hade barnen tagit in henne medans jag gick å muttrade att det minsann aldrig hänt att hon försvunnit *s* Lagade god citron å honungskyckling med potatisgratäng, och avslutade med glass. Nu står magen åt alla håll vilket är bra då jag blivit skrämmande mager det sista.
Å vet ni...... allt löser sig, hur man än vänder på det så löser sig saker alltid i slutändan. Det
kanske bara tar lite tid å kraft!!

I morgon blir det hoppträning å sen drar jag till Karlstad över helgen!! :)

/A

Kommentarer
Postat av: Susanna Ljunggren

Bob och Ninja ser ganska lika ut, söta som socker båda två! Ha en bra helg!
Susanna

Postat av: anfia

hej gumman... hur har du de ? du kan la höra av dej så vi kan gå nu innan påsken eru gulli... du vet jag blir orolig enna... massa kramar

2008-03-16 @ 17:17:45
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback