Nämen...

Jaha vad hände nu??? Snöstorm igen! Efter en helt underbar vecka med fint väder så blir man ledig och vädret blir blääää. Hård vind och mer snö. Jag som inte skottat från början pulsar till knäna i snö nu :) Äh jag ska inte ljuga, jag tycker det är mysigt! Bara en nackdel som jag kan se det, jag behöver ta mig ner till Stenungsund för att handla och jag har ju sommardäcksbilen... får se hur jag ska lösa detta. Har tagit fram en lammstek som jag ska tillaga idag. Shit så gott!
Jag njuter som bara den iaf... har varit ute och fixat djuren så alla har fått sitt, nu ligger jag i bingen med kaffe och lite Idol Usa på tvn, surfar och har precis bubblat lite med Silva som var ute på äventyr!!
HAr bestämt mig för att slappa fram till lunch iaf, sen ska jag ta en prommis med hundarna. Efter det ska jag se hur jag ska ta mig lilla affären.

Vänner, ha en go påsk!

/A

Exakt ett år sen
43263-134

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback