Rik

Jag känner mig rik... rik på vänner som bryr sig och skickar meddelanden på olika sätt till mig. TACK snälla, det värmer!

Jag hade ett mål att valla nån gång denna vecka men tyvärr så blev det inte så. Men jag har tagit små turer med hundarna iaf. Bob är småhalt lite till och från men glad ändå. Det har blivit en hel del ridning med tjejerna iaf. Bibbi kom igår och hade lektion för båda töserna i dressyr. Jag gick å pillade i trädgården men hade full koll på hur det gick för tjejerna. Det var idel glada leenden och hästarna såg så fina ut när de gick i form på volten. Tom Sandra som är lite antidressyr fick en aha-upplevelse. Efter ridningen skjutsade jag ner Emelie på kalas innan det var dags att laga lite middag och sätta sig framför tvn å se "andra chansen. Skrattade högt åt Carolas ansiktsuttryck när hon åkte ut! :)

Idag har Sandra åkt till en kompis så jag och Emelie har haft en filmdag. 2rullar har vi snyftat ikapp till. Herregud, jag har mycket tårar i mig och de fick flöda fritt, rätt skönt faktiskt. Nu har vi fixat stall, hästar och får, jag har dessutom krattat runt lite i trädgården.
Helgen har gått för snabbt, jag är så slut, hade behövt sova en vecka, lr bara få åka bort en stund å släppa allt. Men i morgon är det allvar igen och det är bara att bita ihop.

/A 

Kommentarer
Postat av: Silva

Ja, du tjejen....de e bra med vänner...även du är en bra sån, glöm inte det!!!
Kratta??? Blir ju lite avis....*kollar om balkongen är i behov av krattning*
Kram!!!!

2008-03-09 @ 17:50:25
Postat av: anfia

Gumman lilla... jag får ju massa tårar i ögat nu *snyft*
Hang in there... kom å slå i så på anfia vettja.. det e ok... kram

Postat av: Anna

Tungt tungt tungt... Fast tack för kaffet idag Anfia... så jäkla skönt att alltid veta att man kan smita in till dig oavsett tid på dygnet. Å Silva, it aint over til its over

2008-03-10 @ 21:28:12
Postat av: anfia

du kan alltid komma det vet du... *kramar om*

2008-03-11 @ 14:59:23
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback