Snön vräker ner :)

image303

Igår va det underbart härligt.... men jag gillar ju i normala fall även det som är nu. Snön fullkomligt vräker ner, jag hade tänt i kakelugnen, kanske tappat upp ett bad, tänt ljus, tagit ett glas rött, spelat spel med barnen... men som ni vet så är inget som vanligt, jag kikar ut å tycker dock att det är mysigt.

Jag körde flickorna till Emelies kompis Saga idag då Emelie och Nappe ska bo där ett par dagar. Sandran åkte med och vi tränade hoppning. Det var såklart lite meckigt. Halt som tusan och svårt med transporten men jag tog mig fram och tillbaka och fick bara lasta ur sista lilla biten då jag fastnade. Nåt som var jättekul med dagens träning var dock att Sandra kom över en grind som vi kämpat med i ett halvår, utan att ta oss över, men idag gick det:) Härligt. Alla 3 tjejerna som tränade var nöjda och vi tog en liten tur ute innan jag och Sandran gav oss hemåt. Nu har jag kikat på film och bubblat lite med Kerstin. Hennes hund Busy har fått 8valpar och det är fullt upp där.

Jag sitter i valet och kvalet om jag ska skicka ner fåren till Åsa (Gränsvallarens kennel) lr sticka huvudet i sanden en stund till.... Jag vet inte, just nu tycker jag inte att det är så himla kul, men snart kommer ju sommaren och jobbet med fåren blir så mycket lättare, kanske att jag får igång gnistan igen. Jag skulle behöva komma iväg och valla med nån som jag tycker det är kul med, för att bara känna igen känslan lixom...

/A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men tjejen då!! Vi bokar en tid hos Peter vettja:-) Valla är ju bara så j-la kul just nu, får se hur det blir när Uman-Puman får låååååånga horn och pyttesmå öron att höra med, bara väntar på att det ska komma:-/
Kramen

2008-03-25 @ 06:27:15
Postat av: Anna

Aaaa Vi gör det!!! Går på skift i maj, då kan vi väl göra ett försök!

2008-03-26 @ 21:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback