Underbart väder och vallning

image299
image300image301
image302

Idag kom Carina och Tierra förbi och vi drog oss ner mot ängarna för lite vallning. Jag bad Carina ta ner fåren då det inte är helt enkelt med både Tina och Bob. Brukar bli lite hetsigt.
Tierra var mer olydig än vad jag nånsin sett henne, hon har tänt ytterligare lite tror jag nog :) Tina gjorde ett bra jobb idag, dela gick dock inte, det berodde inte på hunden kan nämnas utan fåren var som tuggummi mot varandra och mot mig. Bobsötisen har verkligen tänt till och lät som en mistlur över grannskapet. Han var HET när vi skulle försöka oss på lite fåraktiviteter och nu vill jag åka på kurs med honom snart för att få lite styr :)
Jag har tittat på bilderna som blev tagna... hahahahah jag skrattar högt åt mig själv och mitt kroppsspåk. My good, spetesmal med höga knän!!

Nu har mina barn kommit hem, mmmm mys. I morgon ska vi åka och rida!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback