Helgen snart slut

43263-309

Idag sov jag till 12. Skönt!! Sen tog jag alla 4 vovvsen och gick en lång promenad runt en sjö. Idag badade och simmade Bob som han aldrig gjort annat, jag hade svårt att få honom därifrån. Bra där, det kan nog bli lätt att simträna honom. När vi kom hem gick jag å la mig och solade en stund tills Kerstin kom hem från jobbet, då tog vi ytterligare en runda med hundarna och jag ska erkänna att jag känner av de turer jag tagit i benen. Najs faktiskt. Nu har Kerstin gått och lagt sig inför sitt stundande nattpass, vovvarna ligger i hundgården och jag ska slappa en stund till innan jag drar hemåt igen. En bra helg helt enkelt!!

Jag ska jobba månd, tis ons sen är jag ledig 2 dagar innan jag gör helgen. Irriterar mig lite på ett besked jag skulle fått, men som jag tyvärr inte tror kommer komma. Ibland gör folk det väldans lätt för sig kan man tycka. Fegt tycker jag!!

/A 

Kommentarer
Postat av: anfia

psssst... skulle vi kanske skulle kunna träffas en liten sväng i morron kanske ?

Postat av: Anna

Japp Japp ska bara jobba å åka till torp först :)

2008-05-25 @ 20:56:08
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Anonym

Tjena!
Tack för grattiset.E så himla glad!!!
Tänker på dig ofta...hoppas det löser sig med allt....
Kram

2008-05-25 @ 21:53:05
URL: http://luddbollar.dinstudio.se
Postat av: Silva

Hm...var jag då..

2008-05-25 @ 21:54:06
Postat av: Anna

Nä det är inte så mycket som löser sig å just nu är jag ganska irriterad på fega folk å dyra hus... blöäääääääääääää

2008-05-25 @ 22:15:19
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback