Jobb, grill å bad

Jobbade som sagt dagen idag, sen var det hem för grillmiddag med färsk potatis å go sallad... mmm sen vart vi ner till badet för lite svalka innan tårta å kaffe. Barnen å Bob var som vanligt svåra att få ur plurret *s* Sötnosar :)
30° grader har det varit idag.. men på jobbet går AC'n för fullt och jag har haft extra fleecefilt på idag. Svinkallt!
Kör dagen i morgon med, sen blir det lite vall på kvällen med Zonja, Ann och Carina. Behövs då vi ska tävla nästa fredag och jag har jobbat för mycket och tränat för lite.

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

Grattis i efterskott.. shit hur kunde jag glömma. å du som messa mej i går å allt.. förlåt gumman... förlåt massa kramar

Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Grattis i efterskott!!!Hoppas att ni fick ett härligt träningspass hos Zonja.Idag gick det lite bättre,jag ska göra en uppis imorgon...=)
Ha det gött!
Kram på dig...

2008-06-01 @ 22:39:14
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback