Jaha ja

Today släpade jag mig upp vid 11-a snåret för att ta hand om hundar och hästar, fantastiskt väder. Pulade i stallet  en god stund medans vovvarna skrotade runt.

 

Sen var det bara in i duschen och vidare till Borås för att fira brorsan som fyllt 40. :) God mat och trevligt umgänge. Kul att träffa Anders och Mia som jag inte sett på många många år!!

Igår vart jag iväg och lämnade mina får till slakt. Trist men ändå nödvändigt. Det har varit roligt att ha fåren, med lamm och allt som det inneburit men nu får jag enl uppgift väldans vackra skinn istället :(
Tur att jag har Ann så nära och att hon skaffat sig en trevlig flock får, som jag får valla på när jag vill. Denna vecka blir det måndag onsdag och fredag :D Kul kul kul!!!
Jag ska nog även ta mig i kragen och åka till Carin och Rickard som har brorsan Roc, så fort jag har ngr dgr ledigt och barnen är hos Janne.

Må väl
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback