Sjuk??

Huvudvärk, halsont, trött.... blööäääää Vaknade med ett ryck kl 12 idag... 12??? Ser ut som jag varit vaken i 3 dygn, det är inte bra!
Tog iaf med mig vovvarna och stack till Ann, hellre valla än promenera.

Idag satte Ann upp grindar, så nu finns det både fålla och 2 grindar. Det blev en minibana, men en rätt schysst start att börja med. Jag visslade runt Tina med fåren och vi tog oss igenom båda grindarna och rätt in i fållan. Det vä så svårt att se linjerna när man inte gå med men nu lär vi träna på det endel. Kanon. Vi körde även delning och nu märks det att vi kört det endel, för det går mycket bättre!!

Lilla Böööb och jag hade lite flankeringsträning.. för det är lixom där vi är. Och vi lär få göra det ett pa gånger. Men annars är hans attityd jättefin och han har en helt otroligt fin stil med fåren!

Nu blir det filmtajm

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

JAHA JA valla ja

2008-11-27 @ 08:25:41
Postat av: Anna

Haha var redan gjort när jag pratade med dig s

2008-11-27 @ 12:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback