Vallat



Idag tog jag lite sovmorgon efter att ha följt kidsen till bussen. Sen bar det av till Anns får för lite vallning i det härliga vädret. Idag var jag själv men det var inga problem med Bob. Han lyssnade fint och vi både föste och drev. Han har inte riktigt koll på det där med balansen men vid ett par tillfällen så kom det allt lite uppstyrning mot balansen självmant av Bob. Kul!!
Med Tinan är det påminnelseövningar. Hon fuskar väldigt i flankerna vid fösning och där får vi gå tillbaka och pilla om vi ska kunna starta Ik2 till våren. Kan ju inte ha en hund som sniker in då :)

Nu är det tvätt och allmänt plock tills barnen kommer hem. Då blir det ridträning i paddocken.

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

hmm nu måste jag fråga... om du va själv.. vem katten fotade å vem katten e de på bilden hahahaha..

kram från den nervösaste 24åringen som går på körskolan i säffle som finns :S <3

Postat av: Anna

Gammalt foto från tävlingen i Kil, och snygga bruden är ju JAG asg

Du, inte va nervös, du är grym och du fixar det!!!

2008-11-03 @ 17:46:22
Postat av: anfia

JAG KUGGADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gråter

men ska snart dit i gen.. ring när du har tid så berättar jag mera

2008-11-05 @ 07:51:01
URL: http://anfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback