Nix pix

Igår var inte turen på min sida. Herregud... telefonen pajjade gaaahhhhhh det går inte bra. Sen skulle jag ju haft hem soffan och med mycket bra planering enl mig själv så gick det ändå inte som jag tänkt. Nu är ett nytt försök inplanerat på onsdag nästa v. Emelies säng skulle lev i morgon, men näää inte det heller. En olycka satte stopp för det, inget nytt datum för den men jag ska ju vara ledig rätt många dagar nästa vecka, så jag ska nog få till det.
Men tvn hänger på väggen, boxern är igång, gh har spelats...
Och idag när jag käkade frulle, drack kaffe och skruvade ihop en stol med mtv igång på tvn så kändes det fantastiskt :D Wow...
Nu väntar jag bara på att bredbandet ska komma igång oxå så är vi på banan.

Kram alla
IA

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Jag blir så glad när du e glad.....

Du ska se att det mesta kommer falla på plats även om det tar tid.

Vill komma ner igen...saknar....

Kram!

Postat av: Anna

Jaaaaaaaa skynda dig ner till oss, vi väntar ju!!

2008-10-03 @ 23:03:55
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: anfia

jag kommer hem på fredag.. e du ledig nått nästa helg å veckan därpå?

måste fasiken få träffa deeeeeeeeeeeeeeeej

2008-10-04 @ 08:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback