BassängBob

Upp med tuppen och ner till Anna för bad och massage. Vi började med Bob och han hoppade glatt i polen och simmade runt en god stund. Tillslut vart han så trött att han ställde sig på bakbenen så endast den lilla nosen stack upp över vattnet när han väntade på att rampen skulle fällas ner till honom. Hahaha dumma jycke *s* Efter badet var det massage och laser. Bob hade fått en rejäl smäll på bogen och var fortfarande lite svagare i vänster. Men annars hade han musklat sig bra.
Tinan var fin och mjuk och hennes lilla skada hade läkt tillbaka bra!! Najs
Efter detta åkte jag och tog en promenix med Anfian och hennes vilda djur, innan vi fikade en stund.

Annars har jag kännt mig låg och ledsen idag.... Usch usch usch
Imorgon har jag en jobbig dag framför mig, men vissa grejer behöver ordnas. Men samtidigt skönt att slippa ha det över sig. Men fyfan rent ut sagt.
Hämtade nyckeln till lght idag och har nu renoveringsarb framför mig. Hoppas att det blir någorlunda ok för oss att bo där och att vi kan trolla med renoveringen.

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tänker på dig!! Synd att du inte kan komma på varken fårfor eller SM...Roligt att hundarna fungerar så bra, kul att läsa era träningsframsteg!! Nästa år kommer bobban med stormsteg:) Många kramar från Hudik

2008-09-09 @ 21:17:08
Postat av: Annapannan

Mmmm Tungt är det, men ibland bara funkar det inte. Det hade varit så roligt att tävla fårfor men som sagt nu ska jag renovera en liten liten lägenhet istället. Jag håller tummarna för er istället :)

Postat av: anfia

styrka & energi till dej

2008-09-09 @ 22:47:03
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Tack för grattiset,hon är så kul och härlig min lilla goding!

Skönt att Tinas skada läkt fint,kul att träningen med Bob går bra.

Sköt om dig väl och ha en jättefin dag!

Kram på dig

2008-09-10 @ 09:55:00
URL: http://www.hunden-meja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback