Böööööb

None

Shit vad jag gillar denna vovve. Han är ju bara för trevlig.
Idag tog jag en rejäl sovmorgon. Käkade typ frulle vid 12 och såsade sen framför en såpa. Sen tog jag mig i kragen och gick ut med vovvarna till får hagen.
Det är kul att se hur tänd Tina blivit av att nu ha konkurrens. Hon sitter och gafflar i bilen medans jag kör Bob. *s* Lilla gullgumman. Med Tina fick jag idag köra lite reminders. Vi körde flankeringar och stopp. För när vi började dagens pass var dessa som bortblåsta. Men det är ju alltid så att man får gå tillbaka. Ang Bob.. vad kan man säga??? Det händer saker, och shit va spännande och inspirerande det är. Han tar stoppvisslan riktigt fint och har ett härligt driv. 3 små pass har han fått idag, samt en promenix. Nu ska väl han vara nöjd. Han gjorde dock en ruggig vurpa och landade illa på bogen, men jag ska till massören i morgon så då blir han ju igenomklämd. Skönt det.
Senare idag är det kloklipp på schemat innan det blir lasagne, kantareller och ett glas rött.

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

2008-09-08 @ 18:07:29
Postat av: anfia

KANTARELLER?????!!!! ååååååååå va gott... mums...

2008-09-08 @ 18:08:50
Postat av: Silva & ludden...

Kloklippning....trodde att jag skulle sköta det....????

Postat av: Anna

jo jag och framförallt Tina saknade dig ;) s Men nu är det gjort, dock ingen av vovvarna som sov sig igenom detta moment!!

2008-09-08 @ 21:28:32
URL: http://bc-tina.se
Postat av: anfia

Finns alltid alltid här för dej gumms kraaaaaaam

2008-09-09 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback