Jobba, jobba, jobba

Ja det har det verkligen blivit mycket nu igen. Jag är trött och jag bara längtar hem till kudden. När man går direkt från natten till kvällen hinns det lixom inte med ngt med vovvarna så de står hemma hungriga å undrar vart jag tagit vägen. Men när man kommer hem kl 8 och måste upp igen kl 13,30 så känns det som att de får klara sig. Fast dåligt samvete har jag. Hoppas dock att jag inte är allt för trött i morgon så jag hinner med en ordentlig promenad innan renoveringen i morgon.

Annars en lördagkväll på jobbet.... högt tempo, å det är ju kul men nu är det bara en timma kvar!

/A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi tackar för lyckönskningarna!! Nu har jag anmält mig minsann till en "hämt" kurs och en "fåll" kurs, får se om man kommer med. Roligt skulle det bli isf. Började att vissla vänster idag på gumman, nu gäller det att "bara" komma ihåg den och sedan lista ut en till höger, hmmm. Det känns som om det kan gå precis hur som helst!! Ha det så gott som du kan ha det, så ses vi väl framöver någonstans i Sverige:-)

Kramen

2008-09-13 @ 22:52:51
Postat av: Anna

Klart att vi ska synas och va kul med dina kurser. Så himla kul med sånt!! Förväntar mig att höra hur det går!!



Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback