Jultomten!!



Den obligatoriska latten å jag kan inte vara utan varandra! Det har nu oxå ökats upp till 2st per köp. När man ändå är där lixom och jag har ju kaffet halva dagen då jag kan dricka det i alla temperaturer. Mumma

Igår ringde jultomten till mig när jag tog mig en liten eftermiddagslur. Tydligen skulle jag få golv till köket och det ska läggas på torsdag em. Va kul, det var många år sen jag la golv och tillsammans med denna tomten kan det ju inte bli annat än bra!! Så nu har jag bestämt mig för att mitt projekt när allt annat är klart och möbler och familj är på plats är att måla om köket. Ett skåp i taget, så kommer det bli lite frächare det med. 

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Hej å hååå va ni renoverar,kul när det blir nytt och fräscht i er lya!

Ja vi ska hejja på alla vi känner,synd att du inte kan vara där och hejja med...

Sköt om dig väl och ha det gött!

Kramisar

Postat av: Anna

Ja, hade verkligen velat vara med, men nästa år när allt landat så ska vi vara på plats igen å hejja.... lr helt enkelt vara med å tävla :D









2008-09-17 @ 21:34:51
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback