Mitt val

Det är mitt val vad jag lämnar ut i min blogg. När jag började med bloggen för x antal år sen så handlade det endast om min hundträning, det var min verklighet då. Men under åren så har mycket ändrats, jag har lagt ner brukset för att lägga min själ i vallningen. Mina barn tar dessutom mer och mer plats med sina hästar och intressen. Det har oxå de senaste 2 åren varit svårt turbulent och jag är mitt uppe i en svår period och det är mitt val om jag vill bearbeta det på detta sett. Men jag har vänner och fiender över hela landet som av olika anledningar är nyfikna på hur det går i mitt liv, så varsågod. Detta är min terapi och jag gör som jag vill. 
Men det är en skön känsla att veta att man har så mycket stöttning och så kära vänner. Det kommer kommentarer, samtal och sms. och för varje del av detta så är det som en liten stötta att lyfta mig ur det mörka hål jag lever i nu. Uppmuntran, snälla ord eller egna erfarenheter, allt känns skönt att höra. Att veta att man kan ringa och gråta eller bara åka och sitta hos ngn är så skön. Att veta att man inte är ensam betyder allt.
Tack snälla alla, ingen nämnd ingen glömd.

I morgon ska jag börja renovera och jag ska få hjälp av mina barn, paranteser och Anfia, Lindis och David. Hoppas att jag känner att det ska bli ok.

Igår var jag och vallade en snabbis hos Zonja. bob fick gå i fålla och skötte sig kanon. han är kul, den lilla voven. Tinan var oxå duktig men just nu så är Bob roligare!


/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback