Nöjd

Idag har jag tillsammans med Anfian, paranteserna, David och Lindis, påbörjat operation lght. Och shit vilken skillnad det blev med än gång. Både mitt humör och lägenheten fick en rejäl höjning :) Detta kan nog ändå bli ok!! Jag har ägnat dagen åt renoveringstapetsering. Bra grejjer det där!!  Kul oxå att få klara av ngt på egen hand utan att få höra hur man ska göra hela tiden! Körde från 11 i morse till 22 ikväll och det känns i ryggen *flin* kan det vara åldern tro??

Barnen har oxå direkt skaffat sig en kompis som de ska åka till på lördag med hästar och allt medans jag grejjar i vårt lilla bo. Det känns ju förstås väldigt roligt att barnen har en kompis så nära.

Jag och Emelie hann oxå med ett litet dressyrpass med Nappe och nu finslipar vi moment. Ska köra på med kidsen i morgon oxå efter deras skola, skönt med en liten brejk och lite frisk luft!!

Och vet ni, jag är nöjd och jag känner mig glad!!!! En härlig känsla!!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Åh...gumman! Får ju en tår i ögat när jag läser...blir glad för din skull såklart!!

Pyssla på nu & gör det till ert hem så kommer ni nog att trivas rätt bra iaf.

Jag kommer ner sen....kanske har sällskap med, men det e en annan historia..hehe

Postat av: Lena N

Go girl! Att bo i lägenhet är inte fel, tänk vad mycket bekymmer man slipper:-) Sen är det ju rätt behändigt att renovera på lite mindre ytor. Ha det!

2008-09-15 @ 20:25:37
URL: http://www.nogg.se/klippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback