ojojojojoj

Det händer saker.
Status sunklya: Endast 2 väggar kvar att måla,samt 1golv som ska målas en andra gång.... sen kan jag flytta in möbler.
Köket blir ett projekt i vinter när jag annars kunde rulla mina tummar framför tvn.

Efter dagen kan bara konstateras att jag har sjukt trevliga grannar. Överallt där jag visat mig har jag blivit stoppad för div tjittjatt och blablabla. Känns kul ska jag medge. Barnen har varit hos Claudia med kusarna hela dagen och var oxå helnöjda!! Japps detta blir bra jue.

Alltså fortsatt topphumör!!

/A

Och ja Anfia, Tomten har många surprises ;)


Kommentarer
Postat av: anfia

attans va skoj det e å läsa här du e såååååå glad jippie kajej,,, hahahaha kolla min blogg.. pöss

2008-09-21 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback