Vovvar

Oj oj vilken dag på jobbet! Det låg i kan man säga... men inte kändes det som tiden gick fort för det men jag fick tillslut bryt och fick sjunga lite i mitt headset för att släppa allt runt om. Det är nu förevigat på ngns mobil så nu kommer det nog ut på youtube snart *s* Sången som framfördes var ledmotivet till hem till gården... Say no more :S

Trött är iaf förnamnet på mig just nu men när jag kom hem satte jag mig inte ner utan körde direkt igång med vovvsen. Vi vallade idag och jag känner att jag och Bob inte kommer längre i denna hagen just nu men vi ska bygga en stor fålla i morgon så vi kan träna mer i den. Tinan är svårt skendräktig och därmed döv.... men vi körde singlingar idag. Det gick sådär , lr singlingen gick kanon men att fösa bort det lilla ensamma fåret var desto svårare :)

Japp japp, jag hoppas alla märker ändringen i mitt humör!! för jag märker det definitivt!!! JAG ÄR GLAD!!

Låtar inför morgondagens golvläggning:




Och mycket mycket mer........

/A

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hello Anna!!

Härligt att höra att humöret är på topp!! Glad jag blir:-)

Stor kram

Postat av: anfia

hoppar och studsar min goa annapanna e glaaaaaaad jippie.. hur blir det på måndag?? jag å linis står redå!!! massa kramar te dej å all styrka och energiiii

2008-09-19 @ 16:10:35
URL: http://anfia.blogg.se/
Postat av: anfia

låter kanoners-- men du.. du måste hämta oss för Mr scout har ju bile till sitt jobb juh...

ha nu en riktigt trevlig lördag med Jultomten ;)

Hälsa me,,, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-09-20 @ 08:25:34
Postat av: anfia

hehe ok... har inte Tomten andra paket då mooohahaha.. menar kanske Tomten kommer igen om du vArit en snäll flikka...

2008-09-20 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback