jahopp

Idag har tiden bara flugit sin kos!

Hämtade kidsen vid  11 då drog vi och handlade mat för hela veckan samt lite påskpysselgrejer på panduro. Vi kikade även på en även på en vårjacka till Emelie, så nu är skor och jackor klara. Skönt :)

Sen vart det fix med mat, medans tjejerna grejade spekeröds finaste påskris *s* Eftersom det var vänner och dressyrridning på schemat för girlsen, så jag tog en långpromenix med vovvsen. Skönt i det goa vädret. Tina är bättre ute än inne, men vad gör inte lite motivation.... men man ser på henne att hon avlastar. Fick en tid i morgon fm så vi ska se hur det står till, men nu är jag nog ganska benägen att pensionera Tina. Jag har haft henne i 4 år men hon har bara varit skadefri i ett :(

Men som sagt, det har känts så här innan och då pausar vi, och sen börjar vi om, fördelen är att jag har Bob nu oxå!!

Efter att nu ha städat lghten och fått packat upp så känns det skönt att få sätta sig lite med en kopp kaffe :)

Gissa vad vi stötte på när vi promenerade....

Blåsippor


Här är bästaste Kerstin på flyget




Poolen :)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback