Sol å grill


Idag har vi varit ute hela dagen. Först hade vi ponnyridning på barnens skola för att sen åka hem och grilla med la familija på min nya grill :) Mumma va gott det var!!! Nu hoppas jag att vädret håller i sig så jag kan grilla varje dag :P

Satt ute i shorts och linne till kl 19, då tog jag in alla stallets hästar och kände mig nöjd med dagen och gick in för lite Robinson. Barnen hoppade lite studsmatta med kompisar och skratten ekade... rätt härligt va!!

Hoppas på fint väder i morgon för då ska vi rida och jag ska dra med hundarna och spåra ihop med Silva!! De ni!! ;)

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden...

Så gott ,ed grillat.....:)

Å tänk att det sker små mirakel då & då!!! Vi blir 4 spårisar idag. Glöm inte att man fiiiiikar när man tränar hund.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback