What a day :D

Idag tog vi sovmorgon innan vi drog till stallet. Härligt väder och en härlig skogstur blev det. Tiden flög i väg och vi blev sena till vårt nästa möte... Slängde i oss mat och drog sen för första gången till Sjöhallen.
Där låg det spår utlagda till Bob och Tina, vilken service!! Tackar!! Bob fick ett ganska lätt spår med 2 bollar och en pinne. Han tog spåret direkt men utan förväntan utan gick på sin nyfikenhet. Whops en boll!! Leka leka kampa kampa. När jag sen tog den ifrån honom var han lite frågande.. kanske pinne eller kotte.. nähä spåra?? jaha iväg igen, då kom en pinne, schwoop klockrent. Lite lek sen fattade han och sög spåret och kom till slutet :) Duttelidutt.

Emelie spårade med Tina och där var jag inte med riktigt utan trodde mig veta var spåret gick, detta genererade till en missad apport men en glad vovva och en glad dotter ändå. Man skulle ju lita på vovven, men jag skyller på att det är värre att gå bakom än att se vovven och känna draget i linan ;)

Vi körde upplet oxå... hehe Bob e duktig och Tina är glad *s* Fikade gjorde vi såklart med *s* och ja detta vill jag göra om!! Men ska det bli lydnad får nån annan göra det *s*

Gruppbild

Bööb, Tina, Q-bus, Ginzo, Dodi, Häxa och Trolla
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback