Moahahahaha

Vem tror jag att jag är??

Seriöst?? Jag har skaffat en träningsdagbok.... *fnissar högt*  Som om det skulle hjälpa mig att vara lite mer strukturerad, som om jag skulle ha med mig den och skriva ner smarta tankar som jag sen skulle analysera och återkomma till?????? Hahahahahahaha nääää det var nog bara mest att den lilla anteckningsboken var så FIN och pennan till var skön att skriva med och att den faktiskt hade ett sudd, SOM MAN KUNDE SUDDA BLÄCK MED, yyyyyeeeezzzzzz

Hahahaha ibland är jag bara för überkass, men jag har iaf fått en ny diskmaskin som jag ska plocka ur nu :)

/A

Kommentarer
Postat av: Ett skrivande lantliv

Härligt! Huvudsaken är att viljan och ambitionen finns.

Idag bör du ha din film på posten, hoppas den kan hjälpa dig med träningen :-)



Ha det gott

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback