Att nysa

om man nyser 37 ggr på typ 14 min, kan det vara ett tecken på att man ska bli förkyld??? Att sen näsan blev tät på rekord tid, kan det oxå va ett tecken?? Nääääj för jag har inte tid och inte råd, så det så!!! I morgon ska jag ju till Mosse och sen är det ju bara en dag kvar på min långa ledighet och jag ska spendera 4dagar på jobber med mina kuliga kollegor innan jag ska ner till Peter på måndag. Men ähh lite snuva ska väl inte stjälpa mig *s*

Idag kom Anfia och fikade lite innan vi tog en kylslagen promenad runt "vallen" Det var kul för Bööb som äntligen fick en likvärdig liten vovva att leka och springa av sig med. Efter detta lämnade jag Tinan hemma och for till Ann för att köra igenom Bob lite inför morgondagen. Jo det märktes att jag inte tränat på ett långt tag, men kidsen fick allt komma först när de hade lov *lööv*

Efter ett bankbesök blev det semlefika och lite spel med kidsen efter att de vart i stallet.
Nu har jag käkat lite middag och softar i soffan, inte fel, en bra men kall dag!



Må väl

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback