Helgen

Idag  väcktes jag av Emelie som glad i hågen ringde och berättade att hon fått kanonbiljetter till kvällens event på Scandinavium, å va kul. Sandran var dock lite ledsen men hon är samtidigt lite krasslig så hon och pappan får väl ha en myskväll istället. Nästa år ska jag vara mer på och se till att försöka vara ledig och fixa biljetter till oss 3.
Såg Briar igår på tv... Shit vilken häst! Om jag hade 36 miljoner hade jag sagt upp mig och köpt mig en ordentlig kuse och börjat rida på riktigt *asg*

Ja nu är det jobb hela helgen som vanligt och jag gör natten inatt. Kollade in kvällens festivallåtar på nätet och det var rätt skönt att bara behöva lyssna så länge man själv ville, det var typ 2 som inte var lika mycket skit som de andra *s*

Än så länge idag har jag bara kastat ut djuren innan jag återvände till sänghalmen. Kunde dock inte somna om pga olika anledningar men vilade lite iaf. Nu hasar jag runt i raggisar och morgonrock och surplar kaffe tills jag storknar. Planerna för dagen är lite stalltjänst för "min" häst och sen en lite runda i vallhagen. Känner dock att motivationen sviktar. Mycket pga vädret tror jag men även pga annat. Kom vår, snälla!!
Ska till Peter på tisdag men sen ska jag jobba så mycket fram till min resa, så kanske kanske tar jag en paus och gör annat ett tag.

Ha en go helg

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

http://www.nogg.se/anfiaskelpies

2009-02-23 @ 08:04:36
URL: http://anfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback