Flänga runt

Idag har varit en sån dag när jag bara farit runt som ett skållat troll. Hus, barn, hästar, hundar, handla laga mat osv
Men visst att ta hästarna är faktiskt ganska avkopplande, med go musik och lite egen tid, det är faktiskt inte alls fy skam. Jag hann oxå med en sväng i Anns fårhage med Tinan och jag är mycket nöjd med henne, men nu behöver vi komma ut på nya får och nya fält.

I morgon ska jag och Emelie åka på kalas hos min mamma medans Sandra ska på kalas hos en kompis. När vi åker hem så kommer även Bööööb få komma med, äntligen tycker vi nog alla, utom mamma förstås. ;)
Härligt att se att det gått så fantastiskt bra, väldans skönt att veta.

På måndag ska jag till Z å valla och på tisdag bär det av till Mosse. DET ska bli spännande kan jag säga :P




/A

Kommentarer
Postat av: kerstin

aha... du fuskar.. en sommarbild mitt i vinter??? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback