Orolig



Ja Tina visar tydligt på många sätt att ngt är fel. Men vad?? Jag är orolig för henne som alla gånger tidigare men denna gången tycker jag att det märks mer... kanske för att det var så länge sen hon var dålig, kanske för jag inte kommer ihåg hur hon var sist...
Började iaf med rimadyl idag för att bara kolla om det är ngt med smärta... och ja, jag tycker redan att hon när jag i em kom hem var lite gladare, hon sprang lite glatt med Bob, vilket inte hänt på ett tag. Efter löpet har hon lixom bara blivit sämre... Lilla gumman, denna vovva som har en sån speciell plats i mitt hjärta.
En tid hos massören ska jag börja med... sen får vi se hur vi ska fortsätta.

Tinan fick som sagt bara en liten rasttur, men Bob fick en liten tur i vallhagen då han visat tydliga tecken på understimulering de senaste dagarna. Han höll ut fint i cirkelträningen och drev fint och metodiskt. Men sen som jag var ut i hagen gjorde att vi bara kunde vara ute typ 15min, men det känns helt ok och vi ska ut igen i morgon. :)

Nu har jag bunkrat med ben till vovvsen så de ligger och tuggar ganska nöjt  vid min sida.

http://www.youtube.com/watch?v=5uYa8gWs2rE

/A

Kommentarer
Postat av: anfia

Lilla tinan då :(

Jag har bil nu gumman köpte en i förrgår..

kaffe nån dag?

massa styrke kramar till dej å tinan

Postat av: Ett skrivande lantliv

Stackars Tina, usch, det är så hemskt när man ser att de lider. Tänk om hundar kunde prata...

2009-01-22 @ 14:49:14
URL: http://victoriaolsson.blogspot.com
Postat av: Anna

mmmm Lilla söta Tinan :´(

2009-01-22 @ 16:18:56
URL: http://bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback