På topp?

Va vädret på topp?  Nix regnigt å blåsigt så det går rätt in i märgen
Va humöret på topp? Nä fan så irriterad i dag... PMS bläööö!!
Va träningen på topp? Nä kan den va det med en sån pms-morsa?? Knappast va..
Tinan va egensinnig som sin matte och Bob han var duktig första vändan men förmodligen körde jag på för mycket så andra vändan var han helt slutkörd i den lilla skallen.

Vad som blev på topp var lghten då jag i ren irritation storstädade den. Det är ju iofs väldans skönt!
Nu har vi myst med god mat, vamrökt lax, potatis, romsås och sallad, samt fruktsallad till efterrätt.

Irritationen ligger kvar då jag vid 2 tillfällen fått skriva om inlägget :P Men jag hoppas på bättring, för i morgon ska vi valla igen.

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Mmm vilken gooo middag ni åt...Hoppas PMS attacken är bortblåst till i morgon och att ni får er en jättehärlig dag i fårhagen.=)

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback