Se där ja

Vilken underlig dag. Kom på mig själv, till arbetskamraternas stora förtjusning att sjunga på den urbota dåliga låten: Hallå du gamla indian.... Jeeeez otroligt pinsamt, när jag kom på mig själv utbrast jag  -Määääh vad gör jag och bröt ihop totääält. Herregud, nu är man mobbad vill jag säga!!

När jag kom hem var töserna på väg till stallet efter lite middag, själv svidade jag om och stack för andra dagen i rad ut och sprang.... Gud så skönt!! Detta vill jag verkligen hålla i och fortsätta med! Sprang ju som en tok förr, det är ju inte nödvändigt men en 3-4 dagar i v, kan jag nog tänka mig :P
Sen drog jag förbi stallet på hemvägen för att kolla Sandran som idag red båda pållarna. Hon är så duktig.
Emelie och jag gick hem och åt lite mellis innan jag fick åka och hämta upp Sandran igen. Nu är kvällsfikan gjord samt läxorna... Najs. Kidsen ligger och jag ska njuta lite av kvällen

Mellisen


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback