Wow

Upp med tuppen, lr kanske tidigare. Hämtade Ann kl 6.15 å sen i väg :P Halt som attan på både ner och hemväg. Miljaarrrders kissepauser på vägen ner i ren nervositet.
Hur skulle det bli? Vad skulle vi få göra? Vad skulle vi få höra ;)
Började med B, från börjar enl plan, med grunder. Attityd, attityd attityd. Som vanligt är jag en lurad själ och jag har en del att jobba med innan jag når igenom skallen på lilla killen. Men det han visade upp...mmm det kan bli riktigt riktigt bra, om jag nu bara kan hålla Mosses malande ord i gång i skallen på mig själv. Fin stil, fina flanker, men egen vilja. Jodå. Men  en jäkligt bra coach är han Mosse och nu jävlar!!! Kul att vara där och får träna!! Nu har jag och Ann 1 1/2 mån på oss att träna på enl order, sen blir det uppföljning.
Både Bob och Trolla var helt andra hundar i Mosses händer, shit den karlen bara viskade runt dom och de gick som de aldrig gjort annat. Varken jag eller Ann fick väl samma resultat så lätt, men men... Rom bygdes inte på en dag! ;)
Vi hade en underbar dag med fint väder, bra vallning och god fika med nybakade varma tekakor.



Tinan fick idag inte alls vara med utan fick snällt bara titta på, men i morgon är det hennes tur igen. Idag var det min och Bobs dag!
Jag längtar tills i morgon :D

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback