Bobs Vp

Idag fick jag filmen på vp:t!! Tack snälla Frida :) Så lärorikt att titta på. Jag behöver gå en fållkurs helt klart och nu när jag ser på filmen så ser inte flocken alls så hemsk ut som jag upplevde den. Bob tog en del felkommandon och vi gjorde missar här och där men jag tycker han ser trevlig ut och jag ser rätt muppig ur *asg*

Jag vill ha en videokamera! Thats for sure!!

Idag har jag jobbat men sen var jag nere i hagen med Ann! Man får verkligen ta henne i örat . Jag tycker Bob blir duktigare och duktigare för var dag och jag pratade lite med Peter N igår ang mina fösningar och det han sa skulle bli resultat i min träning visade sig lite idag. Det är verkligen kul att valla!!

Bööbs Vp


 
/A

Kommentarer
Postat av: kerstin

fan va kul att få se :)

Postat av: Anna

Inte så flott men lärorikt :) för mig iaf

2009-07-02 @ 23:40:23
Postat av: Monica

jag är imponerad att du törs vara så nära fåren:)

Häromdagen blev jag och Sally The Whippet Dog jagad av 2 st som såg höggradigt aggresiva ut. För mig som är novis på området så såg ni urproffisga ut! Kan jag få testa med schäferligan?

2009-07-03 @ 19:25:37
Postat av: Susanne och Pebbels

Verkligen häftigt att se hundar valla. Jag hittade hit från Fridas sida och såg hennes Poppy valla också. :) Jag blir sugen på att testa.



Susanne Och Pebbels

2009-07-03 @ 20:02:47
URL: http://www.fantasticdog.com
Postat av: Anna

Tack Monica!!! Schäfrar och får... jag minns ju hur det var att ha schäfer :P

Så jag tror nog att du får sadla om till Bc du med ;)

2009-07-03 @ 20:03:57
Postat av: Anna

Visst är det kul och härligt att se hundar i sitt rätta element :)

2009-07-03 @ 20:06:01
Postat av: Lena & Klippa

Så jädra coolt! Man blir ju grymt imponerad. Ha det!

2009-07-04 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback