Har du sett Herr Kantarell?



Efter frukost så drog jag på regnmunderingen och åkte till Ann. Vi hade bestämt att det skulle plockas lite svamp i det trista vädret. Mycket pga att jag vet att jag kan bli lite lat när det öser ner och jag kände att Bob behövde få rejsa av sig rätt ut i skogen. Sagt och gjort, hundarna fick springa fritt i lite mer än 1 1/2 h medans vi gick och letade efter skogens guld. Det var lite magert med den varan men lite fick vi ihop iaf.

Efter skogsturen blev det fika och gh. Jäklars va dålig jag var, man måste träna helt klart!!
Nu ligger Bob som en fäll på golvet och själv sitter jag nöjd i soffan. Härligt!! Imorgon blir det en ny promenad innan jobbet. men på lördag blir det lite träning i hagen igen.

Jag har staplat upp lite tankar ang min träning och ventilerat lite med Peter idag. Ska åka till honom nästa vecka när semestern dragit igång. Sen är planen att jag ska åka upp en gång i månaden.

Nu saknar jag Tina enhel del också och vad jag förstår på paranteserna så verkar hon må lite bättre nu igen. Ska bli kul att träffa henne igen och köra igång henne lite försiktigt!! Målet är att börja träna henne lite igen till hösten.
Jag är sugen på det!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback