IKEA och vallning

Efter att ha haft en kanonkväll hos K, med mat, drinkar och film, så vaknade vi upp till en go dag. Kom ut på promenad hyfsat tidigt och sen drog vi till IKEA. Jag gav K strikta direktiv om att jag minsann bara skulle ha vajerspots inget annat.... jajajaja vem kunde jag lura, typ ingen. Men nu har jag fått ytterligare mer bra saker till lghten, vilket känns bra det med.

Efter Ikea turen så drog jag till Zonja för att valla på hennes vilda får. Jag var bra darrig när tom Zonjas hund Storma fick slita hårt då de var kollriga de små fåren. Men shit va duktig Bob var idag, äntligen, så fick jag se vad den hunden har i sig, han klarade trots vilda får att lyda, han fick helt plötsligt en anledning att flanka och hålla ut, han tog höger och vänster och han drev och föste i rätt fart. UNDERBART!! Nu ska jag springa ner Zonjas hagar så fort jag får tid över!!

/A

Kommentarer
Postat av: Lena

Va kul med IKEA. Dit ska jag på söndag och köpa lite nytt till omgjord lägenhet, tralla la....



Hmm, vi har fortfarande is i hagarna så nån vallning lär det inte bli här än på ett tag. Kul att det funkar så bra med Bob! Tyvärr kan jag inte säga det samma om Bosse...



Kramar från Sheger, Bosse & Lena

Postat av: Anna

Hej Lena va kul att du tittar in!!!!!! Hoppas att vi träffas snart!!

2009-03-20 @ 21:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback