Våren

Idag är det sol och nästan 10grader, totääält underbart. Jag känner mig dessutom lite piggare, kanske så att penecillinet äntligen börjat verka! Jag, Anfia och Lindis gav oss ut på promenix och till allas glädje lyckades jag återigen lura ut dem på en sån där knasig runda. Jag gilla det, alla hundar är fria och går ihop, springer som tokar och lockar till flera skratt  Bäst var nästan när Bööb blev livrädd för Lindis lilla råtta och tvärvände för att nästan springa hem, det släppte dock snabbt och alla sprang glada i hågen i rasande fart.
Tack gumms för trevlig promenix, vi får snart göra det igen, jag har en massa rundor jag behöver utforska *s*


Lindis å Anfia

/A 








Kommentarer
Postat av: Silva

Jahaja..nu e vi installerade...när blir det vallning??? Å när ska jag träna lydnad med BaaaaaB??

Postat av: Anna

Men tjingeling Välkomna!! Ja kom å valla å jag drar ju abroad då kan du ju köra in all lydn på Böb s

2009-03-04 @ 21:41:03
URL: http://bc-tina.se
Postat av: anfia

Tack själv gumman..

Hahaha ja sköj va det iaf..

Rin g så går vi vettu..

kram kram

2009-03-04 @ 23:44:56
URL: http://www.nogg.se/anfiaskelpies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback